Moet ik verzendkosten betalen?
Afleveradres in Nederland en België
Bij besteding vanaf €75,00 worden bestellingen binnen Nederland en België gratis middels PostNL verzonden. Bij een besteding lager dan €75,00 wordt er €6,75 aan verzendkosten in rekening gebracht voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen binnen België wordt er €8,00 aan verzendkosten in rekening gebracht. Verzendkosten worden niet teruggestort bij een eventuele retourzending.
Overdag niet thuis? Wij bieden de mogelijkheid om het pakket te laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie in de buurt. Deze optie is uitsluitend geldig voor bestellingen binnen Nederland.
Afleveradres in Duitsland en Luxemburg
Voor bestellingen binnen Duitsland wordt er €10,00 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen binnen Luxemburg wordt er €12,00 aan verzendkosten in rekening gebracht. Verzendkosten worden niet teruggestort bij een eventuele retourzending.
MONFRANCE schoenmode kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor een door de klant foutief opgegeven adres. Indien een pakket retour wordt gezonden naar de webshop van MONFRANCE schoenmode naar aanleiding van een onvolledig en/of verkeerd adres of een adres anders dan een woon- of werkadres, is de klant zelf verantwoordelijk voor de gemaakte retourkosten en de eventuele verzendkosten om het pakket nogmaals op te laten sturen.
Overdag niet thuis? Wij bieden de mogelijkheid om het pakket te laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie in de buurt. Deze optie is uitsluitend geldig voor bestellingen binnen Nederland.
Afleveradres in Duitsland en Luxemburg
Voor bestellingen binnen Duitsland wordt er €10,00 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor bestellingen binnen Luxemburg wordt er €12,00 aan verzendkosten in rekening gebracht. Verzendkosten worden niet teruggestort bij een eventuele retourzending.
MONFRANCE schoenmode kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor een door de klant foutief opgegeven adres. Indien een pakket retour wordt gezonden naar de webshop van MONFRANCE schoenmode naar aanleiding van een onvolledig en/of verkeerd adres of een adres anders dan een woon- of werkadres, is de klant zelf verantwoordelijk voor de gemaakte retourkosten en de eventuele verzendkosten om het pakket nogmaals op te laten sturen.